Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

Idag läggs jag in!!!

Av sofia sten - 27 maj 2012 13:49

Hejhopp!!!! Nu är dagen kommen som vi alla har väntat på!!!

 

Började dagen med en mys frukost med familjen, sedan va det dags för Saga att åka till dansskolan för oss kl 9.15, dom skulle repa innan uppvisningen började :) Klockan elva vad det dags o aulan var full med mammor o pappor samt släkt :) Dom va fantastiskt duktiga allihop och Saga kunde alla dans stegen :) stolta föräldrar   Dom och vi fick lite festis o frukt och lite godis efteråt :)

Åkte hem o firade morsdag med glass i solen sen   

 

Efter det va det dags för Tilde att sova sina timmar och jag hoppade in i duschen o tvålade in mig med hibbiskrub 2ggr, ska få duscha sen igen på avd i kväll och imorgonbitti innan op.

 

Har packat ned mjuka sköna kläder o egna underkläder! Hatar lasarettets egna trosor...dom e inte sköna o fula  

 

Ha en skön vecka i solen...ska regna imorgon dock...Kram på er      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia sten - 23 juni 2012 14:28

Kl 06.00väckte dom mig för sista duschen sen fick jag klä på mig nya strumpor o skjorta. Kl 08.45 åkte vi ner mot op o jag var sååå nervös, luktade verkligen operations sal där nere. Dom satte nål o sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Vaknade på ...

Av sofia sten - 25 maj 2012 17:18

Nu ska jag berätta lite hur allt började  med min rygg värk.... Mitt första ryggskott fick jag sommaren 2004 när jag skulle kliva ur bilen och hade min första dotter Saga i famnen. Det small till i ryggen så jag höll på att tappa henna och mig själ...

Presentation


Sofia sten heter jag o ska stelopereras nu den 28/5-12

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards